Újabb 60 ezer ügyfél energiaellátását biztosítja a Nemzeti Közművek áramszolgáltatója november 1-jétől – hívta fel a figyelmet a NKM Nemzeti Közművek Zrt. kedden.

A Telekom beszüntette a villamosenergia-szolgáltatást – fotó: pixabay.com

A társaság közleményében felidézte, hogy a Magyar Telekom október utolsó napjával megszüntette lakossági villamosenergia-szolgáltatását. A Nemzeti Közműveket választó ügyfeleknél a szolgáltatóváltás egyszerűsített eljárással történik, az új szerződés kötésével kapcsolatos adminisztrációt, adategyeztetést a Nemzeti Közművek áramszolgáltató társasága végezte el.

A korábban a Magyar Telekommal szerződésben álló ügyfelek túlnyomó többsége a Nemzeti Közműveket választotta villamosenergia-szolgáltatójának. Az energiaszolgáltatással kapcsolatos ügyek intézése során előnyt jelent, hogy az ország csaknem 300 pontján a Nemzeti Közművek földgázszolgáltatójával közös ügyfélszolgálati irodákban fogadják az ügyfeleket. A közleményben hozzátették: egyszerűbb online intézni az ügyeket, de a nap 24 órájában rendelkezésre áll a telefonos ügyfélszolgálat is.

A Nemzeti Közművek áramszolgáltatója 2017. június 1-jén szerezte meg az országos egyetemes szolgáltatói működési engedélyt, amely eredményeként a Nemzeti Közművek villamosenergia-szolgáltatása további 4,5 millió ügyfél számára vált elérhetővé országszerte.

A nemzeti közműszolgáltatási rendszer célja az állami földgáz- és villamosenergia-szolgáltatás teljes körű kialakítása és a hosszú távú, környezettudatos, magas színvonalú energiaszolgáltatás biztosítása az ügyfeleknek – áll a közleményben.